Pakko olis laittaa pari liinakuvaa

edie kirjoitti:Onkos galleriassa joku vika? Aiemmin oon onnistunut laittamaan kuvia. Nyt saan kuvan valittua ja lähetettyä ja tulee vielä se ruutu missä ilmoitetaan että kuvan lähetys onnistui. Sen jälkeen kun painaa jatka (lisätäksesi kuvat albumeihin) tuleekin virheilmoitus.
Administrator kirjoitti:edie kirjoitti:Onkos galleriassa joku vika? Aiemmin oon onnistunut laittamaan kuvia. Nyt saan kuvan valittua ja lähetettyä ja tulee vielä se ruutu missä ilmoitetaan että kuvan lähetys onnistui. Sen jälkeen kun painaa jatka (lisätäksesi kuvat albumeihin) tuleekin virheilmoitus.
Minkälainen virheilmoitus? Pystytkö vaikka ottamaan copy-pasten tekstistä minkä saat näkyviin. Ensimmäiseksi tulee mieleen että kuva on sen verran iso että galleria ei hyväksy sitä, mutta voi toki olla muitakin syitä, siksi tuo virheilmoitus helpottaisi ongelman selvittämiseksi.
edie kirjoitti:Administrator kirjoitti:edie kirjoitti:Onkos galleriassa joku vika? Aiemmin oon onnistunut laittamaan kuvia. Nyt saan kuvan valittua ja lähetettyä ja tulee vielä se ruutu missä ilmoitetaan että kuvan lähetys onnistui. Sen jälkeen kun painaa jatka (lisätäksesi kuvat albumeihin) tuleekin virheilmoitus.
Minkälainen virheilmoitus? Pystytkö vaikka ottamaan copy-pasten tekstistä minkä saat näkyviin. Ensimmäiseksi tulee mieleen että kuva on sen verran iso että galleria ei hyväksy sitä, mutta voi toki olla muitakin syitä, siksi tuo virheilmoitus helpottaisi ongelman selvittämiseksi.
Kuvan laitto onnistui kun pienensin kuvaa. Kuva oli alkujaankin pienempi kuin mitä siellä lukee kokorajoituksena, mutta lukeeko siellä sitten väärin kun pienentäminen auttoi?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa