linnaea täällä kirjoitti:Pystyykö mun tunnukset aktivoimaan, kun mulla ei ole enää pääsyä niihin sähköpostitileihin, joilla ne on luotu? Tai pystyykö ne aikaisemmat poistamaan niin, että saisin rekisteröityä vanhalla nikillä uudestaan?
-linnaea
Lillukka_ kirjoitti:^ Bamboon tunnus aktivoitulinnaea täällä kirjoitti:Pystyykö mun tunnukset aktivoimaan, kun mulla ei ole enää pääsyä niihin sähköpostitileihin, joilla ne on luotu? Tai pystyykö ne aikaisemmat poistamaan niin, että saisin rekisteröityä vanhalla nikillä uudestaan?
-linnaea
laita sähköpostia osoitteeseen webmaster@ysv-foorumi.com. Saadaan vaihdettua käyttäjätunnukselle uusi salasana ja aktivoitua tunnus.
linnaea täällä kirjoitti:Lillukka_ kirjoitti:^ Bamboon tunnus aktivoitulinnaea täällä kirjoitti:Pystyykö mun tunnukset aktivoimaan, kun mulla ei ole enää pääsyä niihin sähköpostitileihin, joilla ne on luotu? Tai pystyykö ne aikaisemmat poistamaan niin, että saisin rekisteröityä vanhalla nikillä uudestaan?
-linnaea
laita sähköpostia osoitteeseen webmaster@ysv-foorumi.com. Saadaan vaihdettua käyttäjätunnukselle uusi salasana ja aktivoitua tunnus.
Laitoin sähköpostia pari päivää sitten. Tuliko perille?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa