Hei tonttuseni!
Juon kahvia sekä teetä, nykyään enemmän kahvia. Jos mä saisin päättää, niin meillä ois aina reilun kaupan kahvia, ja keskitummat etenkin on mun mieleen. Oon tosi avoin kaikkia kahveja kohtaan! Yleensä melkeinpä mikä vaan tee maistuu, kokeilen mielellään uusia makuja. Mun makunystyrät ei kieltämättä oo kovin nirsot.
38-39
Meillä on sunnuntaisin saunavuoro, joten sen verran tulee saunottua. Saatetaan käydä esimerkiksi metsäretkellä ennen saunavuoroa. Tykkään yleensä aika pliisuista löylyistä, ja makoilen ja nautiskelen silmät kiinni lauteilla.

Ammetta ei ole.
Ömh, mitähän mä tykkään ommella.

Oikeestaan tykkään ommella mitä vaan. Vaatteita (erityisesti lasten) oon ommellu enimmäkseen viime aikoina (trikoosta ja joustocollegesta) ja pienemmät palat päätyvät pipoiksi ja pannoiksi. Tykkään myös tehdä yleishyödyllisiä pussukoita, kasseja, penaaleja jne. Nukeille tykkäisin ommella vaatteita, mutta toistaiseksi en oo jaksanu suunnitella kaavoja siihen. Vähän on jo ajatuksen tasolla se, että ompelisin jotain pieniä kuusenkoristeita tms. eli kaikenlainen pieni "turhempikin" väkerrys on kivaa! Oon jo vähän pohtinut pehmolelujen ompelemista, sekin olis oikein hauskaa.
Hetkeen en oo neulonu, mut yleensä neuvon pipoja, sukkia ja lapasia.

Jotain pieniä lelujen vaatteita myös tykkäisin ommella, ja tää on ollu ajatuksen tasolla niin kauan kuin muistan.

Harvemmin tulee neulottua mitään, missä menisi kovin kauaa aikaa.
Tuoksuvat asiat ei haittaa, mutta en niitä erityisesti myöskään kaipaa. Meillä saippuat ja pesuaineet on hajusteettomia, tuoksukynttilät ovat välillä mukavaa vaihtelua.