Kuunkajon tonttu kirjoitti:Tonttu vei paketin juuri. Alhaalla jonkun tason päällä, kierrätyskeskuksen kassi.
Syksyn tytön tonttu kirjoitti:Tonttu vei paketin postiin juuri. Eiköhän se täältä Korvatunturilta ehdi sinulle ensi viikoksi. Petterillä on vähän nuhaa niin piti turvautua ihan Smart-postin automaattiin.
Paimenpojan tonttu kirjoitti:Paketti on matkalla. Eiköhän se ehdi tällä viikolla perille, niin pääset heti ensimmäinen päivä avaamaan. Osasta luukuista tulee tänne selvennyksiä/selityksiä.
kuunkajon tonttu kirjoitti:Hei kuunkajo. Voit ihan itse valita mikä menee millekin päivälle. Noi numerot kyltit löysi tonttu syksyllä jostain kaupasta, ostin jemmaan useamman satsin kun olivat niin ihanat ja lapsetkin toivovat että äiti tekee heille kalenterit. Ne onkin sit vielä vaiheessa tonttupajalla
Jodelientonttu kirjoitti:Jodelie
Jos haluat lähettää sen pojan paidan mulle takaisin, niin isomman kaula-aukon.
![Sydän [heart]](./images/smilies/heartthrob.gif)
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa