Huhuiluketju, joulukalenteri 2025

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: Huhuiluketju, joulukalenteri 2025

ViestiKirjoittaja Syksyn tytön tonttu » 20.11.25 12:59

Tonttu vei paketin postiin juuri. Eiköhän se täältä Korvatunturilta ehdi sinulle ensi viikoksi. Petterillä on vähän nuhaa niin piti turvautua ihan Smart-postin automaattiin.

Syksyn tytön tonttu
 

Re: Huhuiluketju, joulukalenteri 2025

ViestiKirjoittaja Kuunkajon tonttu » 20.11.25 15:42

Tonttu vei paketin juuri. Alhaalla jonkun tason päällä, kierrätyskeskuksen kassi.

Kuunkajon tonttu
 

Re: Huhuiluketju, joulukalenteri 2025

ViestiKirjoittaja Kuunkajo » 20.11.25 17:15

Kuunkajon tonttu kirjoitti:Tonttu vei paketin juuri. Alhaalla jonkun tason päällä, kierrätyskeskuksen kassi.

Ihania paketteja oli kiva kassi täynnä. Kassikin tulee ahkeraan käyttöön.
  • 0

Kuunkajo
 
Viestit: 1837
Liittynyt: 04.12.09 22:18
Paikkakunta: pk

Re: Huhuiluketju, joulukalenteri 2025

ViestiKirjoittaja syksyn tyttö » 20.11.25 20:41

Syksyn tytön tonttu kirjoitti:Tonttu vei paketin postiin juuri. Eiköhän se täältä Korvatunturilta ehdi sinulle ensi viikoksi. Petterillä on vähän nuhaa niin piti turvautua ihan Smart-postin automaattiin.


Hyvinkin ehtii. Toivottavasti Petteri paranee jouluksi.
  • 0

poika 7/2010, tyttö 12/2012, poika 10/14
Avatar
syksyn tyttö
 
Viestit: 5641
Liittynyt: 17.05.13 12:27
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: Huhuiluketju, joulukalenteri 2025

ViestiKirjoittaja Paimenpojan tonttu » 24.11.25 10:41

Paketti on matkalla. Eiköhän se ehdi tällä viikolla perille, niin pääset heti ensimmäinen päivä avaamaan. Osasta luukuista tulee tänne selvennyksiä/selityksiä. :D

Paimenpojan tonttu
 

Re: Huhuiluketju, joulukalenteri 2025

ViestiKirjoittaja Paimenpoika » 24.11.25 18:18

Paimenpojan tonttu kirjoitti:Paketti on matkalla. Eiköhän se ehdi tällä viikolla perille, niin pääset heti ensimmäinen päivä avaamaan. Osasta luukuista tulee tänne selvennyksiä/selityksiä. :D


Kiitos ilmoituksesta!
  • 0

Kuusi lasta vuosilta 2006-2015
Avatar
Paimenpoika
 
Viestit: 3038
Liittynyt: 23.05.08 20:02
Paikkakunta: Lappi

Re: Huhuiluketju, joulukalenteri 2025

ViestiKirjoittaja kuunkajon tonttu » 28.11.25 7:46

Hei kuunkajo. Voit ihan itse valita mikä menee millekin päivälle. Noi numerot kyltit löysi tonttu syksyllä jostain kaupasta, ostin jemmaan useamman satsin kun olivat niin ihanat ja lapsetkin toivovat että äiti tekee heille kalenterit. Ne onkin sit vielä vaiheessa tonttupajalla

kuunkajon tonttu
 

Re: Huhuiluketju, joulukalenteri 2025

ViestiKirjoittaja Kuunkajo » 28.11.25 10:18

kuunkajon tonttu kirjoitti:Hei kuunkajo. Voit ihan itse valita mikä menee millekin päivälle. Noi numerot kyltit löysi tonttu syksyllä jostain kaupasta, ostin jemmaan useamman satsin kun olivat niin ihanat ja lapsetkin toivovat että äiti tekee heille kalenterit. Ne onkin sit vielä vaiheessa tonttupajalla

Muumipaketti on nyt 5, iso lumiukko 6 ja hiirulainen 20. Kiitos! Tontulle tsemppiä lasten kalentereiden rakenteluun.
  • 0

Kuunkajo
 
Viestit: 1837
Liittynyt: 04.12.09 22:18
Paikkakunta: pk

Re: Huhuiluketju, joulukalenteri 2025

ViestiKirjoittaja Paimenpojan tonttu » 03.12.25 8:53

Listassa on paristokätköjä eri puolilta Suomea. Ei ole pelkästään pk-seudulta. Vinkit saatu eri kätköilijöiltä. :wink:

Paimenpojan tonttu
 

Re: Huhuiluketju, joulukalenteri 2025

ViestiKirjoittaja Paimenpoika » 03.12.25 15:21

^Ok, kiitos tiedosta! En ehtinyt niitä vielä tallentaa.
  • 0

Kuusi lasta vuosilta 2006-2015
Avatar
Paimenpoika
 
Viestit: 3038
Liittynyt: 23.05.08 20:02
Paikkakunta: Lappi

Re: Huhuiluketju, joulukalenteri 2025

ViestiKirjoittaja Paimenpojan tonttu » 05.12.25 12:32

Villasukat: Eräs kuntoutuja halusi tehdä villasukat tuntemattomalle minulla olevista langoista. Hän valitsi itselleen sopivat langat ja mallin. En voinut häntä hoputtaa tekemisessä ja siksi kalenteri meinasi myöhästyä. Hän päätti minulle yllätyksenä tehdä kahdet, joten siksi oli kahdet kalenterissa. Hän nautti kovasti, kun oli sopivaa tekemistä loka-marraskuussa.

Pannunalunen: Hamina on puhdaspiirteinen historiallinen linnoituskaupunki, jolla on ainoalaatuinen asemakaavallinen ratkaisu ja linnoitusjärjestelmä. Pannunalusesta saattaa olla apua Haminan kätköillä tai sitten ei :wink: https://www.kulturmiljo.fi/read/asp/rsv ... DE_ID=1274 . 50km päästä löytyy Taavetin linnoitus, jonka vieressä on myös nuoren 4h kerholaisen pitämä pakopeli paikka: Luumäen Escape. Linnoituksella on myös kätkö.

Paimenpojan tonttu
 

Re: Huhuiluketju, joulukalenteri 2025

ViestiKirjoittaja Jodelientonttu » 08.12.25 22:36

Hei Jodelie
Tonttua kovin kiinnostaa, että oliko lasten vaatteet sopivia? Aina vähän epäilyttää, kun ompelee tuntemattomalle.

Jodelientonttu
 

Re: Huhuiluketju, joulukalenteri 2025

ViestiKirjoittaja Jodelientonttu » 17.12.25 23:34

Jodelie
Jos haluat lähettää sen pojan paidan mulle takaisin, niin isomman kaula-aukon.

Jodelientonttu
 

Re: Huhuiluketju, joulukalenteri 2025

ViestiKirjoittaja jodelie » 19.12.25 22:15

Jodelientonttu kirjoitti:Jodelie
Jos haluat lähettää sen pojan paidan mulle takaisin, niin isomman kaula-aukon.


No se sopii. Laita mulle vaikka yv:llä osoite (riittää hyvin joulun jälkeenkin, jos et vielä halua paljastaa, vaikka on mulla epäilykseni :mrgreen: ) ni pistän postiin. [heart]
  • 0

Elämäni tärkeimmät:
isompi ihana 3/15 ♡ & pienempi ihana 9/21 ♡ sekä niiden ihana isi

Kirjagrammailua
Avatar
jodelie
 
Viestit: 4636
Liittynyt: 07.05.15 11:26
Paikkakunta: Vandaali

Re: Huhuiluketju, joulukalenteri 2025

ViestiKirjoittaja Syksyn tytön tonttu » 20.12.25 11:47

Silmukkamerkkejähän ne tänään on. Tontun lapsonen on ne itse tehnyt tätä varten.

Syksyn tytön tonttu
 

EdellinenSeuraava

 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa