Huhuiluketju, joulukalenteri 2025

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: Huhuiluketju, joulukalenteri 2025

ViestiKirjoittaja Rautalangan tonttu » 16.11.25 21:12

Huhuu vain, Rautalanka!

Kalenterisi on pakattu ja valmiina lähtemään postiporojen matkaan heti huomenissa, joten tarkkailehan postiasi [xmas]

Rautalangan tonttu
 

Re: Huhuiluketju, joulukalenteri 2025

ViestiKirjoittaja Sis:n tonttu » 17.11.25 7:41

Hei Sis

Kalenterisi on pakettiautomaatissa ja viimeinen noutopäivä on tänään!


Tonttusi

Sis:n tonttu
 

Re: Huhuiluketju, joulukalenteri 2025

ViestiKirjoittaja Sis » 17.11.25 8:02

Iik, kivaa! Käyn hakemassa. :)
  • 0

"Kirjoittaminen on suvutonta lisääntymistä" (Eeva Kilpi)

Esikko 12/2011 ja Tiitiäinen 03/2014
Avatar
Sis
 
Viestit: 11490
Liittynyt: 26.08.11 14:44
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huhuiluketju, joulukalenteri 2025

ViestiKirjoittaja Jonskulaisen tonttu » 17.11.25 9:00

Tonttu Viimetinka täällä vielä käärii paketteja tänään. [xmas] Olen pahoillani, etten ole pitänyt meteliä itsestäni. Taidan olla enemmän semmoinen varjoissa hipsutteleva tonttu... Tässä kuitenkin muutama kysymys, jotta pääset vaikuttamaan viimeisiin luukkuihin ennen kuin koko kasa sujahtaa postiin.

1. Kuinka tiukka gluteeniton dieetti on (onko "saattaa sisältää" ongelma)?
2. Oletko lukenut Emmi Itärannan Teemestarin kirjan tai Pajtim Statovcin Kissani Jugoslavian? Kiinnostaako nämä?
3. Tykkäätkö kynistä, washiteipeistä tai tarroista? Tykkäätkö askarrella?

Jonskulaisen tonttu
 

Re: Huhuiluketju, joulukalenteri 2025

ViestiKirjoittaja jonskulainen » 17.11.25 10:35

Jonskulaisen tonttu kirjoitti:Tonttu Viimetinka täällä vielä käärii paketteja tänään. [xmas] Olen pahoillani, etten ole pitänyt meteliä itsestäni. Taidan olla enemmän semmoinen varjoissa hipsutteleva tonttu... Tässä kuitenkin muutama kysymys, jotta pääset vaikuttamaan viimeisiin luukkuihin ennen kuin koko kasa sujahtaa postiin.

1. Kuinka tiukka gluteeniton dieetti on (onko "saattaa sisältää" ongelma)?
2. Oletko lukenut Emmi Itärannan Teemestarin kirjan tai Pajtim Statovcin Kissani Jugoslavian? Kiinnostaako nämä?
3. Tykkäätkö kynistä, washiteipeistä tai tarroista? Tykkäätkö askarrella?



Ei hätää!

1. saa olla saattaa sisältää. Mullahan ei ole keliakiaa, vaan välttelen gluteenia siksi, että voin paremmin, kun en sitä syö.
2. Teemestarin kirjaa en ole lukenut, Kissani Jugoslavian muistaakseni olen. Se oli ainakin ihan hyvä, paljoa en kyllä siitä muista.
3. rakastan tarroja, ja kynätkin kiinnostaa! Harvemmin käytän washeja, mutta nekin kelpaa. Askartelu on siinä ja siinä, mun askartelu on valmiin kalenterin tuunaamista tarroilla.
  • 0

We need to slow down so I can catch you
We need to slow down so you can catch me

Äiti, kolme maailman rakkainta lasta ja maailman ihanin mies [onni]
Avatar
jonskulainen
 
Viestit: 8114
Liittynyt: 22.07.07 17:21
Paikkakunta: eepee

Re: Huhuiluketju, joulukalenteri 2025

ViestiKirjoittaja Fiinan tonttu » 17.11.25 17:09

Heippa Fiina! Kalenterisi on postitusta vaille valmis ja nyt mietinkin, onko lähetys Matkahuollon kautta ok ja jos on, onko mikä toimipiste paras? Kalenteri vaati sen verran kookkaan laatikon, että postitus postin kautta maksaisi yli 10€ enemmän kuin Matkahuollon kautta.

Fiinan tonttu
 

Re: Huhuiluketju, joulukalenteri 2025

ViestiKirjoittaja Paimenpojan tonttu » 17.11.25 17:18

Näyttää vahvasti, että viimeinen luukku saapuu pakkaamolle vasta huomenna tai keskiviikkona. Muuten kalenteri on jo valmis. Kerron, kun kalenteri lähtee eteenpäin.

Paimenpojan tonttu
 

Re: Huhuiluketju, joulukalenteri 2025

ViestiKirjoittaja Fiina » 17.11.25 20:07

Fiinan tonttu kirjoitti:Heippa Fiina! Kalenterisi on postitusta vaille valmis ja nyt mietinkin, onko lähetys Matkahuollon kautta ok ja jos on, onko mikä toimipiste paras? Kalenteri vaati sen verran kookkaan laatikon, että postitus postin kautta maksaisi yli 10€ enemmän kuin Matkahuollon kautta.


Oi ihanaa, paketti [onni] Tässä kalenteria tehdessä on päässyt ihan unohtumaan, että minullekin sellainen tulee [onni] Maskun Tokmannilla taitaa olla Matkahuollon automaatti. Mutta jos on niin iso, ettei sovi semmoiseen, Turun Matkahuolto on myös ihan hyvä nyt kun pääsen itse ajamaan.
  • 0

Fiina
 
Viestit: 4572
Liittynyt: 22.08.06 17:50
Paikkakunta: Varsinais-Suomi

Re: Huhuiluketju, joulukalenteri 2025

ViestiKirjoittaja Paimenpoika » 17.11.25 22:21

Paimenpojan tonttu kirjoitti:Näyttää vahvasti, että viimeinen luukku saapuu pakkaamolle vasta huomenna tai keskiviikkona. Muuten kalenteri on jo valmis. Kerron, kun kalenteri lähtee eteenpäin.


Tämä täysin ok. Eikä niin justiinsa, vaikka tulee perille vasta 1.-2.12.
  • 0

Kuusi lasta vuosilta 2006-2015
Avatar
Paimenpoika
 
Viestit: 3038
Liittynyt: 23.05.08 20:02
Paikkakunta: Lappi

Re: Huhuiluketju, joulukalenteri 2025

ViestiKirjoittaja vilipun tonttu » 18.11.25 13:12

Heippa vilippu! Pakettisi lähtivät tänään matkaan. Niitä on nyt kaksi, kun yksi juttu oli niin hankalasti pakattava. Ota siitä varovasti muovit pois, ettei paperit lähde samalla. Jännittävää joulun odotusta! [xmas]

vilipun tonttu
 

Re: Huhuiluketju, joulukalenteri 2025

ViestiKirjoittaja kuunkajon tonttu » 18.11.25 13:31

Heips Kuunkajo. Tontun reitit kulkevat ilmeisesti torstaina teilläpäin, joskus iltapäivän aikoihin.

kuunkajon tonttu
 

Re: Huhuiluketju, joulukalenteri 2025

ViestiKirjoittaja vilippu » 18.11.25 13:59

vilipun tonttu kirjoitti:Heippa vilippu! Pakettisi lähtivät tänään matkaan. Niitä on nyt kaksi, kun yksi juttu oli niin hankalasti pakattava. Ota siitä varovasti muovit pois, ettei paperit lähde samalla. Jännittävää joulun odotusta! [xmas]
Jee ihanaa :) <3 Täytyykin raivata kalentereille lisää hyllytilaa kun lapsetkin tekivät toisilleen kalenterit tänä vuonna :D
  • 0

A 7/10, pikku-A 10/13 sekä karvaisia kavereita
vilippu
 
Viestit: 4848
Liittynyt: 03.01.14 18:22
Paikkakunta: Etelä-Savo

Re: Huhuiluketju, joulukalenteri 2025

ViestiKirjoittaja kanttiksen tonttu » 18.11.25 23:11

Moro!
Kalenterin lähetys viivästyy, kun lenssu kaatoi tontun petiin kriittisellä hetkellä.
Tavoite olisi torstaihin mennessä toipua tolpilleni ja saada kalenteri kiikutettua kustin poljettavaksi.

Kiitos ymmärryksestä!

kanttiksen tonttu
 

Re: Huhuiluketju, joulukalenteri 2025

ViestiKirjoittaja kanttis » 20.11.25 7:42

Eipä mitään, kiitos kun informoit ja pikaista paranemista!
  • 0

äiti ja sekakuoro -05, -07, -09, -12 ja 2x -18
Avatar
kanttis
 
Viestit: 9820
Liittynyt: 23.08.06 13:17
Paikkakunta: Suomen keskipiste

Re: Huhuiluketju, joulukalenteri 2025

ViestiKirjoittaja Kuunkajo » 20.11.25 11:15

kuunkajon tonttu kirjoitti:Heips Kuunkajo. Tontun reitit kulkevat ilmeisesti torstaina teilläpäin, joskus iltapäivän aikoihin.

Pyydän miestä tarkkailemaan kameroista tonttuja [xmas] Sekä etu, että takaterassille voi jättää.
  • 0

Kuunkajo
 
Viestit: 1837
Liittynyt: 04.12.09 22:18
Paikkakunta: pk

EdellinenSeuraava

 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa