mamahjon tonttu kirjoitti:Heippa Mamahjo, mahtavaa päästä tekemään sinulle kalenteria! Toivottavasti siitä tulee mieluisa!
Muutava alustava kysymys:
- Lempivärisi?
- Sanoit, että et syö enää paljon makeaa. Tuleeko leivottua?
- Onko jokin tee ylitse muiden, entäpä inhokkia?
- Ehditkö harrastamaan mitään?
Jeee, huhuilua
- No siis, sehän nyt aivan riittää missä yhteydessä se väri on, mutta yleensäkään punanen sekä murretut syksyn värit (vihreä, oranssi keltanen...) ei mene pieleen. Mutta siis jos yksi on sanottava, niin punanen.
- Tykkään leipoa kyllä, mutta olen ihan voimaton niiden leivonnaisten edessä etten söisi kaikkea heti

Koetan myös pitää taloutemme sokerinsyöntiä (etenkin lapsilla) minimissä, joten ihan hirveän usein ei tule leivottua. Esikoinenkin on kyllä tykkää olla myös leipomusapulaisena, eli joskus sitä tulee harrastettua.
- Maustetut vihreät teet on tällä hetkellä hyvin pop, nyt oon ihan koukussa sitruuna-inkivääri vihreään teehen. Musta chai on myös lempparina etenkin talvisin maidon kanssa. Esanssimaustetut teet ei meinaa upota, eli siis nämä kuppikakut ynnä myyt. Ja erityisesti mustaherukan esanssi (teessä, purkassa, pastilleissa, kaikessa) saa voimaan pahoin.
- Harrastaminen on hyvinkin vähäistä. Nyt oon koittanut liikkua, sekin taas kesän jäljiltä vähentynyt ja lenkkeillyt vähentynyt roimasti koiran kuoltua. Pilateksen ehkä tässä alotan, jos saan aikataulut natsaamaan.
Neljä ihmistä.