Jonskulaisen sysvy kirjoitti:Hei taas Jonskulainen!
Täällä ollaan jo ihan tulisilla hiilillä, sillä kärsivällisyys ei kuulu minun suurimpiin hyveisiin. Olisipa siis jo maaliskuu, niin pääsisin lähettämään seuraavan pakettisi.

Seuraavat paketit ovat jo melko valmiita, mutta muutamia kivoja juttuja voi vielä lisäillä ja siksi ajattelinkin kysyä vielä vähän vinkkiä.
- Pidätkö sienistä?
- Kerroit pitäväsi muumeista, löytyykö kaikki muumikirjat?
- Entäs Patti Smith, onko sinulla kaikki levyt ja kirjat?
- Onko teillä pihaa tai puutarhaa? Jos on, olisiko keväiset istutettavat mieleisiä?
- Luetko lehtiä? Tuleeko teille tilattuna aikakausilehtiä?
- Onko jotain erityistä mitä toivoisit paketteihin?
Hups, oli lipsahtanut tämä ohi

- jos tarkoitat syötäviä sieniä, niin tykkään kyllä. Miehellä oli viime syksynä sienimania, ja meillä on edelleen sieniä pakkasessa ja kuivattuna kellarissa aika lailla.. Myös sieni kuviona on kiva.
- meillä on ne ihanimmat, Kuka lohduttaisi Nyytiä ja Kuinkas sitten kävikään. Lisäksi on jotain kokoelmia ja sarjakuvakirjoja. MEillä ei ole yhtäkään varsinaista Tove Janssonin romaania, muistaakseni, vaan kaikki on näitä uusia muiden kirjoittamia.
- mulla ei oo yhtäkään Patti Smithin levyä tai kirjaa alkuperäisenä! Puhelimessa on Easter, Wave, Horses ja Radio Ethiopia, mutta yhtäkään oikeaa levyä ei ole. Ihan kakaroita olen lukenut (tykkäsin hurjasti!), mutta mitään kirjojakaan ei ole.
- on piha ja puutarha, tykkäisin kasvatella kaikkea, mutta olen liian laiska niitä sitten hoitamaan. Esim joka vuosi istutetaan perunat ja sitten syksyllä mennään viikatteen kanssa etsimään niitä sieltä heinikosta..
- luen lehtiä, nyt tulee vaan Me Naiset ja sekin taitaa loppua parin vkon sisällä. Ostin just Kotolivingin, ja se on huippu lehti. Oon harkinnut Meidän perheen, Kotivinkin tai Kodin kuvalehden tilaamista taas, mutta en ole asian eteen mitään tehnyt.
- mulle kelpaa mikä vaan

Paitsi että sen viime paketissa lähettämäsi kortin kanssa sain inspiraation. Ostin mustan muistikirjan ja aion liimata sen valokuvan siihen päälle. Mä tarvisin siihen puuvillapitsiä vielä, eikä ainakaan omista eikä äitin varastoista löytynyt

Mä olen ostellut viime aikoina paljon kankaita, mutta esim trikoopipo tms ois aika kiva myös