Miaukun tonttu kirjoitti:Miaukulle muutama kysymys:
Luetko kirjoja, jos, niin mitä?
Tuleeko teille lehtiä?
Mikä on jalkateräsi pituus sentteinä?
Mistä makeasta tykkäät?
Heipä hei tonttuseni
Luen kirjoja kyllä, mutta en yhtään niin paljon kuin toivoisin. Viimeksi taisin lukea alkusyksystä, jos ei lasketa lapselle luettavia muumikirjoja

Olen melko kaikkiruokainen kirjojen suhteen, hömppäkin käy jos ei nyt aivan järjettömän imelää ole

En osaa tarkemmin eritellä, jos menen kirjastoon (ilman lapsia) niin suuntaan ensimmäisenä yleensä fantasiaosastolle. Kirjakaupassa taas katselen niitä naisille suunnattuja pokkareita sunmuita uutuuksia.
Lehtiä tulee tällähetkellä vain ottobre ja suurikäsityö (jota olen perumassa). Jos tilaisin jonkin lehden nyt niin se olisi luultavasti kodinkuvalehti
Jalkani koko on 39-40. Ja mittaamalla sain 25 senttiä äsken.
Melkein kaikesta makeasta tykkään, suklaasta etenkin ja kuivatuista hedelmistä. Huomasin juuri että mies oli ostanut mulle salaa suklaakalenterin. Luulen siis sen tyydyttävän suurimman päivittäisen karkin tarpeeni
Sen unohdin esittelyssäni mainita että kaikkien juttujen ei tosiaan tarvitse olla mitään materiaalista vaan ilahtuisin suuresti vaikkapa kirjeestä tai runosta, lempireseptistäsi tai vaikka jostakin inspiroivasta ideasta
![Onsku [onni]](./images/smilies/love060.gif)