Haa mua on huhuiltu ja mä huomasin sen!
- Millaisesta suklaasta pidät? Onko jotain lempparia? Pitääkö/saako olla pähkinää/marjoja/täytettä...? Onko jotain inhokkisuklaata?
Semmoset likööri/viina konvehdit jätän kauppaan, ja mieluiten ostan pähkinäsuklaita, ne marjaiset on sitten siinä välissä

Maitosuklaa on parasta, mutta ei valko- ja tummasuklaakaan kovin kauaa kaapissa säily... Nougat on kans hyvää.
- Mitä leivot mieluiten?
Kaikenlaista, muffinseja ja piirakoita, makeita ja suolaisia teen ulkomuistista. Hiivaleipääkin leivon, ja keksejä. Hmmm, kaikkea missä on taikina... Mä en oo niin ruuan laittaja, se on jotenkin rasittavaa, mutta taikinat on kivoja.
- Strategiset mittasi

Eli siis sukan jä käden koko. Käden kooksi voisit vaikka mitata pituuden ranteesta keskisormen päähän ja kämmenen leveyden peukalon yläpuolelta.
Sukat on kokoa 40 ja käsi onkin näköjään hankala mitattava, mutta olisko leveys noin 8,5cm ja pituus 18cm.
- Mitä käsityölehtiä sinulta löytyy? Ei tarvi alkaa luetella kaikkien lehtien numeroita, mutta jos edes jotain osviittaa saisin, että mitä sinulla jo on.
Mulla on tosi vähän käsityölehtiä, muutama vanha ottobre. Neuleohjeita oon viimeaikoina bongaillu täältä ja tulostellu netistä. Kirjastossa selailen laidasta laitaan, mutta harvemmin ostan omaksi. Eli hyvin helppo osua lehteen jota mulla ei ole

Tää on ihan paras vaihto! Miten tässä taas malttaa odottaa joulukuuta ja mitä syksystä tulis ilman joulukalenteri touhua