Jee , huhuilua
Mainitset ettet pidä tuoksuista tai kemikaaleista, entäs "luomukemikaalit", kasvojen yms. hoitotuotteet, käytätkö sellaisia ja saako ne tuoksua?
-En käytä kasvovesiä, puhdistusaineita yms. en käytä mitään oikeastaan.

Joihinkin luomuhörhöjuttuihin kyllä haksahdan välillä

, . Esim. mustaa saippuaa haluaisin kokeilla mutta tilasin vahingossa jotain missä on hajustetta mukana
![Harmitus [auts]](./images/smilies/1.gif)
enkä siksi oikein tykkää ja mies käyttää sitä nyt ... myös karitevoita yms. luonnontuotehörhöilyjä haluisin kokeilla.

eli ei lisättyjä hajusteita mieluusti. joistain harvoista miedoista tuoksuista saatan tykätä mutta sitä on vaikea sanoa mistä tykkäisi ja mistä en..
Juotko kahvia, teetä tai glögiä?
- Juon kaikkia

KAhvia on pakko saada aamulla, glögi on ihanaa jouluna
![Onsku [onni]](./images/smilies/love060.gif)
, teetä haluisin juoda enemmän mutten jostain syystä muista koskaan keittää sitä
Teetkö itse joulukortteja? Luulen että tänä vuonna en. jouluaskarteluja haluan kyllä tehdä lapsen kanssa yhdessä
Keräiletkö jotain erityistä?
- Ompeluhuoneeni perusteella voisi luulla että käsityötarvikkeita, mutta en taida kerätä juuri mitään. jossain vaiheessa keräsin arabian muumimukeja, nyt niitäkin on niin paljon ettei mahdu mihinkään..
Käytätkö koruja? Korviksia?
- Korviksia joskus, mut ei roikkuvia eikä sellasia missä on nikkeliä. Rannekorut on kivoja, sellaset puuhelmi- hippityyliset ehkä

. muita koruja en taida juuri käyttää. kesällä nilkkakoruja.
oonkohan mä vähän hankala..