Ihan superhauskaa olla tonttusi! Oikeasti
Mulla on jo monta ideaa valmiina, ja osa jo kaivettu esille. Pyytäisin vielä tarkennusta pariin juttuun.Ja nyt sitten pitää odottaa pieni ikuisuus, että selviää kuka olet... (näin pidät hullua jännityksessä

)
- Strategiset mitat? (jalkapohjan pituus, pohkeen leveys, käden/hansikkaan koko, pipon koko)?Pahan heiti, ei aavistustakaan ja ihan yhtä vähän on aavistusta missä mittanauha on. tähän pitänee palata huomenissa kun käyn kylässä käsityöihmisen luona.
Sen verran kuitenkin sanon jo tässä, että minkäänlaisia päähineitä en osaa käyttää. Lapaset ja sormikkaatkin jää vähälle käytölle, kun niillä ei voi ajaa autoa. Kynsikkäät... kämmenikkäät... mitä ikinä ovatkaan, siis sellaiset joissa jää sormenpäät näkyviin, tulisi varmasti käyttöön.
Itse kun kudon villasukan pitkää vartta (osaan siis tehdä varren mutta en jalkaterää) seiskaveikalla niin
Aloitus silmukoita on 72
10 krs resori
50 krs -> kavennus
4 X 20 krs -> kavennukset väleissä
ennen kantapäätä 56 silmukkaa jäljellä.
Tosin näillä ohjeilla sain kaverilta kerran stay up mittaset sukat. Oli vähän löysempää käsialaa ku mulla
- Tuleeko sun käytettyä huiveja tai kaulaliinoja?Näitä käytän molempia. Mitään kovin kutittavaista en kuitenkaan pysty käyttämään
- Mitä mieltä olet harmaasta väristä? Määrittele tarkemmin se violetti/lila minkä sanoit olevan yksi lempiuväreistä, minkä värinen se on sulle?Harmaa on ihan kiva väri kun sitä ei ole liikaa.
violetti/lila. en osaa määritellä sen tarkemmin. Mun mielestä siitä ei ole kamalaa sävyä. Mulla on täällä ysvillä käytössä se lilapohjainen ulkoasu, siinä on todella kauniita sävyjä.
- Kirjoitit, ettet tarvi enempää keittiörättejä, koskeeko tämä myös kestotalouspaperia?Voiko niitä olla koskaan liikaa?

Kestotalouspapereita meillä on aika paljon ja mutta paljon niitä käytetäänkin ja pestään harvoin, joten makaavat pyykkikorissa. Mulla on useampaa eri materiaalia, mutta vielä en ole löytänyt sitä oikeasti hyvää ja imukykyistä.
- lempihahmo kirjallisuudessa? Fanitatko jotain tv-sarjaa tms erityisesti?En mä tiedä lempihahmoista. Jos mietin mitä mieluiten luen niin Leena Lehtolainen ja Seppo Jokinen on kirjailijoita joiden henkilöhahmot uppoo muhun. Tykkään kirjoista (ja ohjelmista) joissa menneisyys ja nykyisyys kietoutuvat yhteen tai jossa on murhamysteereitä,
Ohjelmien suhteen olen kaiken kirjava... Tähtiportti, näkijä, criminal minds, xena, ensisilmäyksellä ja outlander ovat ainakin sarjoja joista olen katsonut kaikki jaksot, osan useampaankin kertaan.