starlyn sysvy kirjoitti:Hei starly, kiitos esittäytymisestäsi, on ilo olla sysvysi.
Luetko lehtiä, minkälaisia, ja mitä teille jo tulee? Entä kirjoja? Onko jotain tiettyä kirjaa/kirjailijaa tai tyylilajia, jota toivoisit?
Minkälaisesta ruuasta pidät? Syöttekö mielellänne kasvisruokia? Pidätkö etnisestä ruuasta? Entä tykkäätkö leipoa?
Neulotko tai virkkaatko? Vai toivoisitko jotain valmista neulottua?
Pidätkö taiteesta? Miten kuvailisit omaa estetiikkaasi?
Juotko teetä tai kahvia? Suosikkia? Entä millä herkuttelet? Pidätkö esim. kuivatuista marjoista tai hedelmistä?
Jos sattuisin muistamaan jotenkin lapsiasi, mistä he pitäisivät?

Jee huhuilua
Mä just katkaisin lähes kaikki lehtitilaukset, toistaiseksi tulee enää Ottobre ja vielä hetkenaikaa Meidän perhe. Mä sorrun helposti lehtiin, mutta totesin just että mulla on tuolla lähes metrin pino lukemattomia/pikaisesti selattuja lehtiä

Jos bongaat kirppiksiltä jotain viimeisen puolen vuoden aikana ilmestynyttä Suuri Käsityö/Burda tms. suomen, englannin tai ruotsinkielistä ompelupainotteista käsityölehteä niin ne olisivat oikein mieluisia

Kirjoja oon lukenut viimeaikoina tosi vähän, mutta tykkäisin kyllä lukea enemmänkin. Eniten luen dekkareita ja sitten sellaisia vähän tositapahtumiin perustuvia kirjoja. Aika kevyttä kirjallisuutta pääasiassa, romanttinen hömppä ei kuitenkaan iske, eikä scifi tai fantasia Pottereita ja Tolkienia lukuunottamatta.
Meillä syödään tosi vähän kasvisruokia, mies on sitä mieltä että jotain lihaa pitää olla, enkä itsekään oikein tykkää pavuista tai linsseistä tms. mössöistä

Etninen ruoka kyllä maistuu, mutta itse tulee tehtyä sitä tosi vähän, enemmän ihan perusruokaa joka maistuu koko perheelle. Intialainen ei kuulu suosikkeihin.Tykkään leipoa, kunhan on selkeä resepti eikä liikaa hienosäätöä vaativia vaiheita, siihen ei kärsivällisyys riitä
En juurikaan neulo/virkkaa, jännetuppitulehdus iskee heti kun yritänkin, eikä taidotkaan riitä siihen hommaan. Neulotut jutut olisi tosi mieluisia, kunhan ei ole liian kutittavaa lankaa päätä/kaulaa vasten. Mä kuljen koko ajan villasukissa.
En ymmärrä taiteen päälle yhtään, enkä ole kovin esteettinen ihminen muutenkaan

En voi kuvitella itseäni mihinkään taidenäyttelyyn, paljon mielummin urheilukisojen katsomoon.
Juon sekä teetä että kahvia, kahvia kuluu tällä hetkellä huomattavasti enemmän, teetä lähinnä illalla ja sairastaessa. Juon vain mustaa maustettua teetä, kahvissa lähes kaikki käy, niin maustetut kuin tavallisetkin, eniten tykkään vähän tummemmasta paahdosta. Herkuttelen leipomuksilla, kekseillä, jäätelöllä ja myös kuivatuilla marjoilla ja hedelmillä
Esikoinen tykkää kaikista prinsessajutuista, koruista, hiuspinneistä ym. ja fanittaa Robinia

, kysyin häneltä ja hän käski kirjoittaa että toivoo kovasti Robinin ykkös- ja kolmoslevyä

. Keskimmäinen taas on hulluna muumeihin, kaikki leikit ja jutut liittyy jotenkin muumeihin. Kuopus nyt ei vielä mitään erikoista kaipaa.